fredag den 12. oktober 2012

Dansepartner søges!

http://www.dr.dk/sundhed/dinsundhed/sexogparforhold/Artikler/2012/0918121928.htm?WBCMODE=%22+onmouseover%3Dprompt(940319)+bad%3D%22

Så forstår jeg da bedre alting! Jeg danser ikke så vildt længere, som jeg har gjort. Ergo: Jeg tiltrækker ikke mændene så meget, som jeg har gjort. Troede en overgang, at det havde med mine lidt stivere bevægelser p.g.a. gigt og iskias at gøre, men nej nej - det er p.g.a. min manglende ægløsning! Nu var kvinderne i bemeldte forskning kun indtil 33 år gamle. Men hvad skal vi med forskning udover de 33, jeg kan da sagtens konkludere mig til resten.

Så for vi kvinder over 33 gælder det, at vi skal ryste vor krop udi dansen, så vil vi narre mændene til at tro, at vi har ægløsning, og så vil de KASTE sig over os! Mænd er nemme at narre, ser det ud til.  Og hvis du vrikker tilstrækkeligt med hofterne, vil det også virke befordrende, for mændene kan også genkende en fertil kvinde på gangen. Jamen altså!

Nu var det imidlertid mest bachelor- og kandidatstuderende, der blev sat til at se på kvindernes dans og gang. Og mon ikke disse unge mænd er lidt i underkanten af at få tilfredsstillet hormonernes hunger, for de har jo travlt med den daglige læsning. Gad vide, hvordan forskningsresultatet havde set ud, hvis det var smede- og rørlæggerlærlinge, der var de observerende? Tør jeg gætte på, at de er ligeglade med kvindernes ægløsningstidspunkter, bare der er sex indenfor rækkevidde? Uf en grim fordom, men de unge mandlige studerende er selv ude om det.

Muligvis er jeg unfair mod mændene. For jeg har da personlig erfaring for, at yngre mænd tiltrækkes af modne kvinder. Og det selv om de ikke engang har set mig danse eller vrikke sexet med bagdelen. Men i undersøgelsen står der godt nok, at kvinderne ikke engang behøver selv at være bevidst om det. Så jeg er sikkert sexet uden at jeg selv ved det - hi hi, hvor skønt!!

De mest frugtbare kvinder blev af mændene bedømt til at være de mest attraktive dansere. Nu har jeg ikke en alverdens stor ambition om at blive en attraktiv danser, og frugtbar, - njah!! Har været der! Menæh: Hvis mændene synes, at kvinder er mere attraktive, når de kaster sig ud i en svingende og sensuel rumba, så skal det da ikke komme an på det...

Så-øh: Dansepartner søges!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar