tirsdag den 28. august 2012

Om mig.


Tjah:
- Sød og rar
- Alenepige (vrøvl, jeg mener gammel kone)
- Good looking - hvis det passer mig
- Storforbruger af skønlitteratur
- Ææææælsker al slags klassisk musik
- Og også meget andet musik
- Er vild med alle de unge i familien. Tænk, de er søde, begavede, ingen kriminelle eller narkovrag.
- Elsker teater, film, kunstmuseer
- Er vild med at debattere
- Rødvin - YES!!
- Har 3 børnebørn og 1 bonusbarnebarn, som jeg nyder, men desværre ikke kan passe
- Elsker sol, kan ikke få nok
- Er både gourmet og gourmant (staves det sådan?)
- Interesserer mig for peditesser og bagateller og analyser som en rigtig jomfru
- Tror på Gud
- Beder aftenbøn
- Går til teologi for lægfolk på 7. år. Jeg er ikke dumpet, men vil bare ikke holde op.
- Elsker mit hus og min have
- Er udpræget B-menneske
- Er en stakkels forældreløs
- Kan ikke fordrage kræsenhed
- Har astma, KOL, søvnapnø, for højt blodtryk, for højt kolesterol, slidgigt i lænden, overvægt, leverpletter, manglende produktion af serotonin, noradrenalin, melatonin (hvilket jeg så får tilført via medicin)
- God til at lave mad - spændende mad
- Har nogle rigtig søde børn, 3 stk. Men nogle gange fortryder jeg, at jeg lærte dem at snakke. Eller var det dem selv, der lærte det?
- Har været single i 20 år, er derfor nok noget sær
- Vil faktisk godt have en mand, men har ikke lige været der, de 20 min fra han går fra sin første kone og til han finder sin anden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar