tirsdag den 28. august 2012

Hvorfor blogge?


Velkommen til min blog. Jeg har lige oprettet den! Og hvorfor har jeg så det? Af mange grunde:

- Jeg kan godt lide at debattere
- Jeg har meget på sinde, som en fb-ven skrev om mig
- Min form er ofte lidt - eller meget - provokerende, derfor dette navn.
- Jeg har god tid, fordi jeg er førtidspensionist
- Jeg er førtidspensionist, fordi jeg ikke kan det samme, som jeg kunne, da jeg arbejdede
- Mit hoved fejler ikke noget (så vidt jeg ved)
- Jeg er familieoverhoved, og har derfor en vis forpligtelse til at give min viden og mine holdninger videre (det sagde min farfar om sig selv, da han var familieoverhoved)




Hvad handler min blog om?

Jeg tror, den kommer til at handle om:

- Mange synspunkter på den aktuelle samfundsdebat
- Kristne problemstillinger
- Religion i bred forstand
- Psykologi, pædagogik, samvær mellem mennesker
- Mine skæve iagttagelser i hverdagen
- Oplevelser, jeg har lyst til at dele med jer
- Og sikkert meget andet.

Jeg ønsker og håber at få nogle gode debatter i gang. Og I skal vide: Jeg er ikke sådan at genere, så skriv blot af karsken bælg.

Ser frem til gode debatter.

Ingrid

7 kommentarer:

  1. Glæder mig allerede, Faster :)

    SvarSlet
  2. Også mig. Hvor skal vi melde os som "fast læser"
    Knus og tillykke

    SvarSlet
  3. Jeg så bare lige overskriften. Vender tilbage senere. Tillykke med din opstart!
    Det skal nok blive godt. ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg skal lige se om det fungerer med min nyoprettede googlekonto ;o)Pøj pøj med din nye blog - håber den vil give dig og dine læsere stor fornøjelse og glæde.

    SvarSlet
  5. Det er da vist noget med klokkeslettet der ikke fungerer???? Er det mon dig der skal indstille noget Ingrid?

    SvarSlet
  6. Tak, søde mennesker, for jeres hilsner. Uha, der er meget, jeg skal lære endnu. Både hvor man melder sig som fast læser og det med klokkeslettet. Men bare vent, jeg skal nok finde ud af det.

    SvarSlet
  7. Det går da fint! Du har jo allerede fundet ud af det med "faste læsere"!
    Tiden indstiller du i venstre side under "Indstillinger"->"Sprog og formatering"
    Knus Tina

    SvarSlet