mandag den 24. oktober 2016

Det usagte - er det en løgn?

Det usagte - er det en løgn?
Det kommer vel an på...

Anette møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Du har aldrig spurgt", svarer han.

Line møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Det betyder ikke noget", svarer han.

Sofie møder en mand på en datingite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Jamen, du og jeg skal vel ikke giftes", svarer han.

Anne møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Min kone er syg", svarer han.

Laila møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Det har jeg da også", svarer han.

Kathrine møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Skal du nu ødelægge den gode stemning", svarer han.

Lise møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Jeg ville jo bare have en elskerinde", svarer han.

Caroline møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Det troede jeg da, du vidste", svarer han.

Jenny møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Er du ikke lidt dum nu", svarer han.

Karin møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Jeg skal skilles, når den yngste er konfirmeret", svarer han.

Lotte møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Jeg elsker ikke min kone mere", svarer han

Linda møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "Vi bor ikke sammen", svarer han.

Lizette møder en mand på en datingsite. De begynder at ses. Mere og mere. Hun bliver glad for ham. En dag opdager hun så, at han er gift. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig det"? spørger hun. "For at du ikke skulle blive ked af det", svarer han.

Disse kvinder mødes på en datingsite. De begynder at ses. Danner en klub. De kalder den "Den anden kvinde". Der var også én, der syntes, de burde hedde: "De tavse kvinder", men det var de andre imod, for det var jo manden, der ikke havde meldt ordentligt ud, så det....

2 kommentarer:

  1. Det er én af de virkelig slemme i relationer mellem mennesker at være uærlig. Om det kaldes løgn, ved jeg ikke, men konsekvenserne er de samme, for den det går ud over.
    Man skal spille med åbne kort. Både mænd og kvinder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fint svar, Betty. Jeg manglede lige den med "uærlighed" i forhold til løgn. Tak for det ;)

      Slet